Навіщо дітям хореографія

Хореографія - мистецтво, улюблене дітьми. Хореографічне мистецтво володіє рідкісною можливістю різнобічно впливати на дитину.

В сучасних дитячих садах музично - рухове виховання має усталені традиції: програму, методику.

Навчання хореографії - це завжди діалог, навіть коли учень зовсім ще маленький чоловічок, але все одно, від його наполегливості, цілеспрямованості в бажанні осягати таємниці мистецтва танцю залежить успіх спільної праці.

Хореографія- мистецтво синтетичне. Воно дозволяє вирішувати завдання фізичного, музично-ритмічного, естетичного і, в цілому, психічного розвитку дітей.

- розвивати силу, витривалість, спритність, гнучкість, координацію рухів, уміння долати труднощі, загартовувати волю;

- сприяти становленню почуття ритму, темпу, виконавських навичок в танці і художнього смаку;

- формувати красиві манери, ходу, поставу, виразність рухів тіла і поз;

- позбавляти від сором'язливості, скутості, комплексів;

- вчити радіти успіхам інших і робити внесок в загальний успіх.

Проаналізувавши особливості розвитку дошкільника і з огляду на явище акселерації, ми прийшли до висновку, що найкращий вік для початку занять хореографією - 4 - 5 років.

Висока пластичність нервової системи в даному віці сприяє кращому і швидкому освоєнню нових вправ, навіть складних. Так як хребет гнучкий і податливий, ми особливу увагу звертаємо на рухи, які сприяють зміцненню скелетної мускулатури. Так само в цьому віці спостерігається незавершеність будови стопи. У зв'язку з цим ми вважаємо за необхідне профілактику плоскостопості. І саме хореографія володіє великим арсеналом рухів, зміцнюють і формують стопу, її зведення.

Дітям відносно легко даються ходьба, біг, стрибки, але вони відчувають труднощі при виконанні вправ, пов'язаних з роботою дрібних м'язів. І знову, саме в хореографії ми знайдемо велику кількість вправ для пальців рук, які є більш ніж достатньо потужності стимулюючим фактором розвитку і вдосконалення мови в дошкільному віці. В процесі занять основами хореографії показники збереження стійкої рівноваги у дітей підвищуються. Так само завдяки цілеспрямованим занять поліпшується координація рухів.

Характер в цьому віці тільки складається, але діти вже мають деяку наполегливістю в досягненні бажаного, здатні ставити перед собою певні цілі.