Використання ІКТ в закладі дошкільної освіти:забаганка чи потреба часу?

Сучасне сьогодення, з його бурхливими змінами в інформатизації та новітніми технологіями, безупинно поповнює наше життя вдосконаленими технічними засобами. Часом, ми дорослі не встигаємо за технічним прогресом. А діти, наче лакмусовий папір, вбирають в себе всю новизну та занурюються в океан сучасних технологій та інтернету. Діти легко опановують різні технічні засоби й часто віддають перевагу іграм із гаджетами замість взаємодії з однолітками, тому дуже важливо розуміти, що цифрова компетентність дитини — це не лише про технічні навички, а й про вміння користуватися гаджетами безпечно.

Саме через це система теперішньої дошкільної освіти потребує постійного впровадження інноваційних технологій в освітній процес. Комп’ютерні технології стали невід’ємною частиною цілісного освітнього процесу і значно підвищили його ефективність.

А під час дистанційного навчання використання ІКТ набуває нового значення. Тому нами був розроблений посібник для вихователів "Використання інформаційно-комунікаційних технологій в закладі дошкільної освіти: забаганка чи потреба часу?". В ньому описаний наш власний досвід та представлені поради щодо використання ІКТ під час дистанційної роботи з вихователями, батьками та вихованцями.